Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen? Hieronder worden de meeste veelgestelde vragen beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Alle artikelen die je in de website ziet, zijn op voorraad. Als dit niet zo is dan zie je vermeld staan dat het artikel uitverkocht is. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk aanvullen. 

In theorie is het mogelijk dat meerdere mensen tegelijk hetzelfde artikel willen bestellen. Niet elk artikel dat je in je winkelmandje doet, wordt voor je gereserveerd. Zodra iemand betaalt wordt het artikel uit de webshop gehaald. Dit kan er dus voor zorgen dat een artikel ineens uitverkocht is.

Natuurlijk! Stuur een mail naar info@eindeloos-speelplezier.nl met de gewenste aanpassing, zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling, en dan passen wij je bestelling aan indien deze nog niet verzonden is.

Maak foto’s van hoe je het artikel hebt ontvangen. Maak ook foto’s van de verpakking en zorg dat de beschadigingen duidelijk zichtbaar zijn. Stuur deze in een mailtje naar info@eindeloos-speelplezier.nl en wij zorgen dat het opgelost wordt. 

Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je je bestelling annuleren. Stuur daarvoor een mailtje naar info@eindeloos-speelplezier.nl en vermeld hierbij duidelijk je ordernummer.

Annuleren kan niet meer nadat de track and trace is verstuurd. Dan zit je bestelling namelijk al in het verzendproces.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op! We helpen je graag.

Contact